Чекаємо на подарунки

Ковалівський ліцей також у цьому списку. З вдячністю чекаємо на подарунок. 

https://www.facebook.com/kateryna.yasko/videos/10222616850865356

250 шкіл України найближчого тижня отримають цей комплект з трьох книг: «Ненасильницьке спілкування. Мова життя» Маршалла Розенберга, «Клас без провини» і «Шанобливі батьки, шанобливі діти» Сури Гарт і Вікторії Кіндл-Годсон.
Частина цих шкіл є учасниками минулорічних проектів гс
Міжнародний інститут інтегрального розвитку – IIID
та просвітницької ініціативи
Empatia
, частина є переможцями серед учасників минулорічного Дня Гідності, проведеного
EdCamp Ukraine
, частина пілотують програму СЕЕН (соціально-емоційного та етичного навчання) в Україні.
Від народження ідеї до її реалізації цей проект зайняв понад чотири роки, тож ми з
Oksana Andrusyak
радіємо і святкуємо, а також щиро дякуємо усім, хто проходив із нами цей нелегкий, але розвиваючий і збагачуючий душу шлях. Зокрема, EdCamp Ukraine,
Простір Гідності . Dignity Space
,
Дитяча література видавництва “Ранок”
.
Нижче ви знайдете мою передмову до однієї з книг. Ті, кому з різних причин не пощастило потрапити в число 250 щасливців, ще протягом доби можуть придбати книги за акційною ціною на честь Дня народження видавництва РАНОК
за посиланням
«Декілька років тому в Україні стартувала реформа, присвячена розбудові Нової української школи, в основі якої лежить принцип педагогіки партнерства — системного і послідовного діалогу між учителем, батьками й учнем задля забезпечення ефективного навчання в атмосфері безпеки, довіри і поваги. Я щиро вірю, що справжня революція Гідності, що почалась в 2013 році, продовжується в кожному класі кожної української школи.
Втім, перехід від авторитарної парадигми до парадигми педагогіки партнерства, в якій дитина стає гідним і повноцінним учасником навчального процесу, є надзвичайно складним, адже вимагає зміни способу мислення і логіки дії кожного вчителя в класі.
Здатність створювати безпечне середовище починається з розвитку самоусвідомлення та емоційної компетентності самого вчителя, а це передбачає зовсім нові принципи і методики підготовки, перепідготовки і сталої підтримки вчителів.
Останні п’ять років нашого життя були присвячені дослідженню того, як допомагати директорам шкіл і вчителям створювати безпечне, емоційно забарвлене та підтримуюче навчальне середовище.
Команда Просвітницької ініціативи Empatia.pro та громадської спілки «Міжнародний інститут інтегрального розвитку» (МІІР) за підтримки Литовської програми розвитку співробітництва й сприяння демократії та Шведського інституту рік за роком втілювала проєкти, присвячені розвитку емоційного інтелекту та емпатії в освітньому просторі через метод Ненасильницького спілкування (ННС) д-ра Маршалла Розенберґа.
З часом серед вчителів-учасників наших програм зростав запит на інструментарій, який допоміг би їм навчати ННС і дітей. Разом із вчителями-ентузіастами ми збирали та розробляли практичні вправи, але було очевидно, що цього замало, тож ми продовжували шукати більш системне рішення.
Книга Сури Гарт і Вікторії Кіндл Годсон «Клас без провини», яку ви тримаєте в руках, є справжньою скарбничкою інструментів для розв’язання конфліктів та сприяння розвитку міжособистісного інтелекту як у дітей, так і у самих вчителів. Ця збірка уроків і вправ, заснована на міжнародному практичному досвіді навчання дітей ННС, дозволяє послідовно відпрацьовувати нові навички в інтерактивному дослідницькому форматі.
Користуючись нагодою, хочу подякувати партнерові ініціативи Empatia.pro — школі
DEC life school
, яка стала першою в Україні платформою для експериментування з системним втіленням ННС в освітньому середовищі. Ми пишаємося результатами, яких було досягнуто за три роки. Принагідно дякую лідерам і командам навчальних закладів
“Мрія”- школа для дітей та люблячих батьків
, Liko-School,
Britannica School
,
КМДШ. Львів
,
Новопечерська школа
,
Papaya school
,
Kangaroo Nursery School
,
WonderLand – дитячий садочок, створений з любов’ю
,
NewTone Центр розвитку та підтримки сімейної освіти
,
ВУЛИК ІДЕЙ Клуб розумних дітей
,
Центр образования”АГАПЕ”
, а також представникам багатьох інших шкіл та дошкільних навчальних закладів, які брали участь у наших проєктах, за системні зусилля з навчання вчителів принципам і процесу ННС. Усі ці роки ми експериментували разом!
Дякуємо тренерам Міжнародного центру Ненасильницького спілкування (CNVC), які приїжджали в Україну і підтримували освітян у навчанні та практиці ННС, —
Eva Rambala
,
Nayoma de Haen
,
Godfrey Spencer
,
Anniken Poulsson Beer
, Michael Dillo та багатьом іншим.
Сподіваємося, що ця книга доповнить і підтримає вже започатковані ініціативи. Велика вдячність видавництву «РАНОК» за плідне партнерство на цьому шляху».
Катерина Ясько, психолог, кандидат на сертифікацію при Міжнародному центрі ненасильницького спілкування (CNVC), голова спілки «Міжнародний інститут інтегрального розвитку»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *